“Tako… Naj vidi Janša, kaj ga čaka, če bo spet hotel igrati Mojzesa in popeljati Slovence iz komunizma…”
… “Mi” vam ne bomo dali tistih 600 €, pa bomo kljub temu s pomočjo medijev dosegli, da nas boste samo hvalili…”
… “Oni” vam pa lahko že naslednji dan po zmagi dajo tudi 1000 €, pa boste takoj zatulili skupaj z nami, da je to narobe. Garantiramo!…”
“Scenarij” za karikaturo:
– po Titovi ulici v Ljubljani se pomika velika čreda ovac;
- vse ovce imajo rdeče kožuhe;
– v vlogi pastirjev so volkovi v svojih običajnih kožuhih sive in črne barve;
– volkovi imajo obraze glavnih sindikalistov in funkcionarjev:
- Semolič, Rebolj, Štrukelj, Mazalin, Lombar, Kožuh-Novakova, ……;
- v rokah nosijo značilne zakrivljene palice ovčjih pastirjev, s katerimi delajo red v čredi;
- palice so dodatno ozaljšane še s peterokrako zvezdo, srpom in kladivom;
– ob čredi ovac boječe in preplašeno tekata dva majhna psička – čuvarja;
- čivava teka naokrog z napisom DOS na boku;
- bel pudeljček z napisom ŠOS se mu pridružuje;
– nekje ob strani se vleče star, utrujen in vsega naveličan večji pes nedoločene pasme z napisom ZZB;
– na repu črede poskuša s šibkim laježem usmerjati ovce podobna mrcina z napisom ZDUS;
– na svoji poti (prehodu) v deželo z bogatimi zelenimi pašniki gredo ovce mimo kompleksa antičnih zgradb (svetišča, stebrišča, amfiteater, porušeni stebri starih zgradb,……);
– da gre za starorimski kompleks, nas opozarja kamnita tabla z napisom “FORVM ROMANVM”;
– okrog tega napisa se sumljivo smuka osamljena ovca v črnem kožuhu:
- v rokah ima kamnoseško kladivo in dleto;
- previdno se ozira čez ramo, da je ne bi kdo presenetil;
- pravkar namreč dokončuje zadnje poteze nekega napisa, ki ga je vklesala nad besedo “ROMANVM”;
- pozoren opazovalec lahko opazi, da je beseda “ROMANVM” prečrtana in zabrisana z nekakšnim ogljem, zraven pa je vklesana številka “XXI”;
- kamnita tabla zato zavajajoče opozarja na “FORVM XXI”;
– v antični bogataški vili ob robu foruma so običajne bakanalije pravkar dosegle vrhunec:
- na steni velike dvorane sta dve sliki: Titova in klasični Marx-Engels-Lenin;
- za prosojno zaveso ob vhodu velik doprsni Titov kip z lovorovim vencem okrog glave;
- oblaki orientalskih dišav dodatno povečujejo užitek prisotnih;
– na umetelno izdelani zofi leži Kučan, podprt z bogato izvezenimi blazinami, v značilni drži starorimskih uživačev:
- ležeč na boku, na pol dvignjen, v iztegnjeni roki drži zlato vinsko kupo;
- lovorov venec okrog glave;
– služabniki in sužnji priskočijo že na najmanjši migljaj in mu strežejo:
- Spomenka Hribar v prosojni tančici tempeljske plesalke;
- v rokah drži velik grozd, od katerega trga posamezne jagode in jih polaga Kučanu v usta;
- Zdenko Roter kot zagorel in mišičast suženj, na pol gol, samo okrog ledij opasan s širokim belim trakom, naliva “čisto” vino iz miniaturne amfore v čašo, ki jo drži Kučan v iztegnjeni roki;
- Zoran Janković prav tako kot suženj; okrog vratu županska veriga; v rokah drži na dolgem ročaju nasajeno pahljačo iz nojevega perja, s katero diskretno hladi Kučanovo neposredno okolico;
– pred Kučanom boječe in ponižno sedi značilni rimski pisar v beli togi:
- na kolenih drži odprto Toshibo in čaka na Kučanov narek;
- Kučan diktira sporočilo:
- “Urednikom dominantnih medijev: Ne ozirajte se na številke, s katerimi manipulira Semolič, ker smo tudi z njim usklajeni! Vi objavite tisto število udeležencev, ki smo ga že predhodno določili in vam ga tudi že posredovali!”
– na svojih zofah leži še nekaj drugih moških gostov:
- med njimi se smukajo pomanjkljivo oblečene lepotice in služabniki;
- dve ali tri tempeljske plesalke se zvijajo v čutnem ritmu eksotičnega plesa;
- pari na nekaterih zofah so že v povsem konkretni, končni fazi bakanalij;
– celotni tovrstni živžav zaposluje večino prisotnih, zato jim je dogajanje na ulici deveta briga;
– zato pa iz vladne palače pozorno spremlja dogajanje trojček KGB:
- na steni velike sejne sobe slike Tita, Kučana in trojčka KGB v stilu Marx-Engels-Lenin;
- Golobič stoji pred oknom, opazuje ovčji kaos spodaj in se tako krohota, da se drži za trebuh;
- Kresalova se opazuje v velikem stenskem ogledalu in z zadnjimi posegi ureja svoj “look”; iz ogledala strmi vanjo Politični obraz leta 2009;
- Pahor bolj sam zase polglasno govori:
- “Kaj hudiča se Semolič toliko napreza in napihuje…? Saj smo se vendar že vse predhodno zmenili, krucifix! Očitno res ne more iz svoje kože…”